Vanaf nu is er een Service Portal op mijn website beschikbaar. Nu kunt u online een vraag stellen of een probleem aanmelden. Er wordt een ticket aangemaakt waar ik direct per e-mail een bericht van ontvang en dus direct kan handelen. U vindt deze Portal links van mijn website als groene Service Portal knop.

Ook mobiel kan ik die tickets in behandeling nemen en vaak direct reageren. U kunt een bestand of een schermafbeelding toevoegen en er wordt in een kennisbank gezocht of er wellicht al een oplossing voor uw vraag beschikbaar is. Deze kennisbank wordt geleidelijk gevoed met de kennis en ervaringen die ik gaandeweg op doe.

Het zou dus zomaar kunnen zijn, dat uw vraag zelfs geautomatiseerd wordt beantwoord, zonder dat ik er aan te pas kom. Dus ook zonder factuur. Mooi toch (voor u ;-)

Voor mij is het natuurlijk ook een kennisbank want ik heb niet voor alle voorkomende vragen direct het antwoord paraat.Daarnaast heb ik een overzicht van wat er allemaal afspeelt en welke vragen nog open staan, zodat ik ook niet vergeet om te reageren.

Probeer deze extra service gerust, hij is helemaal gratis.